Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garanciális ügyintézés

Előfordul, hogy egy kávégép,vagy  kávéőrlő nem megfelelően működik, meghibásodik. A legtöbbször elegendő, ha felhív minket ( +36 70 455 6545), ugyanis elképzelhető, hogy telefonon keresztül is orvosolni lehet a problémát!

Azonban, ha nem sikerül megoldania hibát, a fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

A gyorsabb problémamegoldás érdekében javasoljuk jutassák vissza a hibás terméket telephelyünkre  :ATC-Trade Zrt. 6728, Szeged Budapesti út 4, vagy a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálathoz.

Az ügyintézés érdekében MINDENKÉPPEN szükségünk van a következő adatokra:

· A jótállási jegy  vagy a termékvásárlást igazoló számla 

· Meghibásodott termék megnevezése

· Hibajelenségrészletes leírása (mióta áll fenn, milyen hibajelenséget produkál a gép)

· Vásárló elérhetőségei

A gépet  megtisztított állapotban, az eredeti tartozékaival, tartozéklistával együtt kell visszahozni vagy visszaküldeni!

· A kávégép víztartályát teljesen ki kell üríteni!

· Gőzkart a tejmaradéktól meg kell tisztítani!

· A felsőszűrőt, szűrőtartó kart, szűrőkosarat meg kell takarítani a kávémaradéktól!

· Kávégépek, kávéőrlők esetén a szemes kávét, kávéőrleményt el kell távolítani!

A gépet kérjük gondosan becsomagolni, hogy a szállítás során ne sérülhessen meg!

Mennyi ideig tart a garanciális javítás?

A garanciális javítás ideje a szervíz leterheltségétől és az esetlegesen hiányzó pótalkatrészek érkezésének idejétől függ. Tapasztalataink alapján átlagosan 1-3 hetet vesz igénybe a termék garanciális javítása.

Mi történik, ha nem garanciális a javítás?

Ebben az esetben a szakszervíz kiállít egy szakértői véleményt, illetve ad egy árajánlatot a javítási költségekről.

Az oldal tetejére